Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads to system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille). Formy reklamy Google Ads (Adwords) Kampania Google Ads, to forma marketingu w …
Poznaj koszty usług SEO Koszt pozycjonowania strony internetowej uwarunkowany jest przede wszystkim zakresem działań SEO oraz konkurencyjnością Twojej branży. Dla niszowej i lokalnej firmy podstawowe działania SEO mogą być prowadzone w bardzo małej kwocie. W przypadku bardziej konkurencyjnej branży, cena za pozycjonowanie wynosi od ok. 1000 zł do 3000 zł netto miesięcznie. Powyżej 3 tys. …
Jak powiedzieć klientom, iż wyroby twojej firmy są atrakcyjniejsze od pozostałych? W czasach, kiedy odbiorca ma możliwość zdecydować się także na ofertę przedsiębiorstw działających w innych miastach, nie jest to proste i wiąże się z wprowadzeniem właściwych działań promocyjnych. W różnych sytuacjach oczekiwane rezultaty da projektowanie katalogów produktów i ich dystrybucja do potencjalnych nabywców. Aby …
Płynne funkcjonowanie firmy wymaga zadbania o dużą liczbę spraw. Pośród tych wyjątkowo ważnych znajduje się między innymi przygotowywanie najróżniejszych raportów. Aby jednak być pewnym, że wszystko zostało dopięte na ostatni guzik, a dokument spełnia najróżniejsze oczekiwania i transparentnie przedstawia ważne informacje, zaleca się zlecenie opracowania projektu raportu tym, którzy zajmują się tym zawodowo. Projekt raportu …
Żeby odbiorca spostrzegł twój biznes powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, lecz również zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne wyczerpujące i użyteczne dla użytkownika treści. Jednak nie wolno także pominąć tzw. link buildingu, innymi słowy …
Popularność internetu oraz komfort wykorzystania go do znalezienia potrzebnych usług i artykułów spowodowała, iż każde przedsiębiorstwo chce aktualnie wybić się w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie znaczy, że potencjalni klienci do nas trafią – kluczowa jest przecież obecność na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Sporo mniejszych firm, działających wyłącznie na określonym …
Czy wiesz, jak uatrakcyjnić swój profil na Facebooku i jednocześnie zwiększyć ruch na stronie internetowej? Czy wiesz, że możesz mieć pełną kontrolę nad tym, jak w social mediach będą się prezentować udostępniane elementy Twojej strony? Odpowiedzią są meta tagi, które opracował Facebook, a obecnie korzysta z nich wiele serwisów społecznościowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, …
Wirtualne spacery po firmach cieszą się w ostatnich latach popularnością, a wiele osób coraz częściej zamawia przygotowanie takiego spaceru, a następnie dodanie go w wizytówce Google. Opcja zdalnego zwiedzenia firmy przysporzy sporą ilość nowych klientów i pozwoli zwiększyć obroty naszego biznesu. Żeby jednak wirtualny spacer był wysokiej jakości, warto wybrać rekomendowanego fotografa Google do jego …
Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd spora grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak …
Promocja firmy w Mapach Google to aktualnie znaczący punkt promocji marki w sieci. Z jej pomocą będziemy widoczni dla osób wyszukujących w danej lokalizacji określoną usługę i możemy w ten sposób pozyskać nowych klientów. Istnieje fenomenalna metoda, żeby wśród mnóstwa podobnych firm w naszej lokalizacji wyróżnić się na Mapach Google i wyprzedzić konkurentów. Jednak czym …