Żeby odbiorca spostrzegł twój biznes powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, lecz również zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne wyczerpujące i użyteczne dla użytkownika treści. Jednak nie wolno także pominąć tzw. link buildingu, innymi słowy …
Popularność internetu oraz komfort wykorzystania go do znalezienia potrzebnych usług i artykułów spowodowała, iż każde przedsiębiorstwo chce aktualnie wybić się w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie znaczy, że potencjalni klienci do nas trafią – kluczowa jest przecież obecność na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Sporo mniejszych firm, działających wyłącznie na określonym …
Czy wiesz, jak uatrakcyjnić swój profil na Facebooku i jednocześnie zwiększyć ruch na stronie internetowej? Czy wiesz, że możesz mieć pełną kontrolę nad tym, jak w social mediach będą się prezentować udostępniane elementy Twojej strony? Odpowiedzią są meta tagi, które opracował Facebook, a obecnie korzysta z nich wiele serwisów społecznościowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, …
Wirtualne spacery po firmach cieszą się w ostatnich latach popularnością, a wiele osób coraz częściej zamawia przygotowanie takiego spaceru, a następnie dodanie go w wizytówce Google. Opcja zdalnego zwiedzenia firmy przysporzy sporą ilość nowych klientów i pozwoli zwiększyć obroty naszego biznesu. Żeby jednak wirtualny spacer był wysokiej jakości, warto wybrać rekomendowanego fotografa Google do jego …
Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd spora grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak …
Promocja firmy w Mapach Google to aktualnie znaczący punkt promocji marki w sieci. Z jej pomocą będziemy widoczni dla osób wyszukujących w danej lokalizacji określoną usługę i możemy w ten sposób pozyskać nowych klientów. Istnieje fenomenalna metoda, żeby wśród mnóstwa podobnych firm w naszej lokalizacji wyróżnić się na Mapach Google i wyprzedzić konkurentów. Jednak czym …
Akcje marketingowe powinny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy jesteśmy dystrybutorem, usługodawcą czy producentem. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na utworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. marketingu, jednak małe biznesy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze pomocy agencji marketingowych. Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże …
Czym jest jakość i jak ją ocenić w kontekście treści? Dziś na blogu przedstawiamy m.in. intrygujący podział treści na unicorn content oraz donkey content, a także próbujemy zmierzyć się z odwiecznym problemem kanibalizacji. Quality content – definicja i problemy z nazewnictwem Jakość to słowo sprzed wieków, pochodzące z języka łacińskiego (od qualitas). Wywodzi się z …
Wydałeś krocie na swoją witrynę internetową, a ta nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w nowoczesne rozwiązania, jednak pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo intensywnych działań? Prawdopodobnie powód tkwi w małej zauważalności w sieci. Internauci zazwyczaj korzystają z wyszukiwarek – każdy przedsiębiorca musi więc zadbać o to, …
Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta. Custom publishing – o …