Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

Na https://k-myk.pl dowiesz się więcej o ofercie agencji PR Kraków.

Akcje marketingowe powinny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy jesteśmy dystrybutorem, usługodawcą czy producentem. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na utworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. marketingu, jednak małe biznesy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze pomocy agencji marketingowych.

Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja reklamowa to zespół twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w internecie (kanały social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (również DTP), agencja marketingowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą liczyć na stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz koperty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż będzie ono poprawnie zastosowane na etapie projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, plakatów, folderów bądź stoisk targowych. Agencja marketingowa przygotuje też przyciągające, unikatowe artykuły na stronę www firmy, jak również zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter i Instagram.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest głównie do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Jednak nie oznacza to, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w organizacji konferencji, targów czy spotkań z klientami, które przeważnie wymagają wielopoziomowego planowania, takie obowiązki można powierzyć zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające budowę wykwalifikowanej oraz zgranej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu kursów czy też zorganizowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają setki agencji marketingowych, trzeba jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Umożliwi to delegowanie wszelkich działań reklamowych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.

Adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]