Uzupełnij swoją wiedzę o custom publishing
Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji tego typu zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- katalogi różnego rodzaju,
- publikacje książkowe,
Co można zyskać decydując się na custom publishing?
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- zwiększenie ilości kontraktów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- wzmacnianie wizerunku marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]