Wirtualne spacery, które pojawiły się razem z usługą Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, co powoduje, iż znajdują zastosowanie w biznesie. Dają możliwość w dostępny sposób pokazania siedziby firmy czy też nieruchomości, która jest ważna w naszym biznesie. Jest to ciekawy element, który opłaca się umieścić w wizytówce Google Moja Firma. Wiele osób nie do końca jednak ma świadomość, jak działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak powstaje, jak również co daje jego publikacja w wizytówce GMF.
Wirtualny spacer Google Moja Firma – zwiększ atrakcyjność swojego biznesu na Mapach Google
Wirtualny spacer w Google Moja Firma to połączone ze sobą zdjęcia układające się w realistyczny model danego wnętrza. Możemy w nim zaglądać w różne części pomieszczeń i przeskakiwać do następnych lokalizacji budynku, w którym zdalnie przebywamy. Zatem wirtualny spacer to w kilku słowach możliwość odwiedzenia wnętrza budynku i swobodnego przemieszczania po nim. Wirtualne spacery publikuje się m.in. obok zdjęć w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki jest udostępniany internautom, którzy przeglądają Mapy Google w poszukiwaniu usług w danej okolicy. Wirtualny spacer w wizytówce Google Moja Firma ma formę zdjęcia, a po kliknięciu na ten element Google kieruje nas nas do dedykowanej witryny, gdzie możemy już swobodnie poruszać się po danym budynku. Spacer jest przesyłany na serwery Google, więc nie musimy martwić się o jego obsługę techniczną czy dodatkowe opłaty. Możemy go jednak prezentować klientom na naszej stronie www.
Które branże zyskają na udostępnieniu wirtualnego spaceru VR?
Wirtualny spacer w Google Moja Firma opłaca się udostępnić w wizytówce z kilku względów. Najważniejszy z nich to budowanie wizerunku rzetelnej firmy oraz pokazanie klientom zalet naszej działalności. Dzięki temu dużo chętniej wybiorą nas z ofert konkurencyjnych marek, jak również obdarzą nas większym zaufaniem. Jeżeli w wizytówce Google i na naszej stronie internetowej opublikujemy wirtualny spacer i zdjęcia najwyższej jakości, wyszukiwarka Google sama będzie oceniała nas wyżej i będzie promować nas bardziej od konkurencji nie posiadającej spacery 360 stopni. Umieszczenie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest także niezwykle proste. Na rynku funkcjonuje wielu profesjonalnych fotografów, którzy dość szybko i – co równie najważniejsze – w przystępnej cenie stworzą taki spacer i wgrają go do naszej wizytówki.
Wirtualny spacer Google Maps sprawdzi się w wielu branżach. Z pewnością będzie to branża hotelarska, w której nierzadko chcemy pochwalić się oferowanymi apartamentami do wynajęcia. Możemy także zaprezentować tą metodą swoje biuro czy miejsce, gdzie obsługujemy klientów, np. gabinet dentystyczny czy restaurację. Wirtualny spacer okaże się pomocny także wtedy, gdy poszukujemy nowych pracowników, aby przekonać ich do zgłoszenia się na rekrutację do naszej firmy.
Adres:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]