Jeśli potrzebujesz zlecić pozycjonowanie stron Kraków, wejdź na seo4.net
Istnieją 3 popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego rodzaju istotne jest połączenie słowa kluczowego z nazwą danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę z reguły:
– państwo (np. “hostele Polska”)
– miasto (“klub fitness Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Jeżyce”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze sprawdzi się w stosunku do podmiotów lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do odbiorców przebywających w danym regionie. Ta strategia pozycjonowania jest wykorzystywana również wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma nieduży budżet na reklamę i nie ma możliwości walczyć o pozycje na słowa kluczowe niezawierające dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na skrzypcach“, to “nauka gry na skrzypcach Kraków”.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Inny typ pozycjonowania to słuszne i przetestowane wyjście dla właścicieli firm dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Za sprawą należytego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale również stawki za reklamę w Google Adwords ulegną dużej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również znacznie niższą konkurencję. Kluczowe jest również to, że coraz powszechniejszy jest trend wpisywania specyficznych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– telefon LG G6 biały,
– obuwie Adidas Runfalcon białe sklep online,
– golarka Philips S1310/04 srebrna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne szczególnie dla sklepów online. Za sprawą tego typu fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment produktów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, Święto Pracy lub koncert znanego zespołu. Ten typ pozycjonowania będzie szczególnie efektywny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i użyta z należytym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. Najczęściej powinno się rozpocząć je na 2-3 miesiące przed wybranym wydarzeniem, aby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść strony internetowej.
Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]