Potrzebujesz przygotować projekt gazety? Doskonale trafiłeś! Kliknij w to miejsce
Gazeta korporacyjna to wspaniała forma motywowania załogi, ale także rodzaj reklamy. Zastanówmy się zatem, jakie artykuły warto umieścić w takim biuletynie i czy warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.
Projekt gazety – komunikacja wewnątrz przedsiębiorstwa
Gazeta firmowa może pełnić rozmaite role. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o zdobytych nagrodach, chwalenie się dobrymi wynikami, wywiady z przodującymi członkami zespołu. Tego typu biuletyny mają ogromne znaczenie dla działania całego przedsiębiorstwa, bowiem wspaniale zagrzewają do pracy ekipę. To sprawia, że podwładni są bardziej chętni do współpracy między sobą, czują więź z zespołem, a ich zwykłe obowiązki przynoszą im więcej satysfakcji. Statystyki wskazują, że gazeta firmowa sprawia, że członkowie ekipy czują się bardziej odpowiedzialni za produkowane towary, wzrasta też jakość pracy. Ogromną zaletą jest również ulepszanie kanałów komunikacji między działami, które bywają głównym powodem sporów w wielu korporacjach. Gazeta korporacyjna gwarantuje również pełną przejrzystość planów zakładu.
Projekt gazety – dotrzyj do partnerów firmy
Oczywiście gazeta firmowa to również świetna metoda reklamy. Broszura dociera do odbiorców takich jak: klienci, konkurencja, organizacje branżowe, potencjalni pracownicy. Korporacyjny biuletyn w ten sposób realizuje cele marketingowe, zwiększa zyski oraz wspiera działania z zakresu public relations. Planując wydawanie gazety firmowej musimy w pierwszej kolejności zaangażować zespół redakcyjny i zaplanować kwestie związane z fizycznym przygotowaniem broszury. Najlepiej posiłkować się usługami fachowców (np. studiów graficznych), którzy zrobią projekt gazety, zaplanują format i zadbają o kwestie techniczne. Z ich pomocą gazeta firmowa na pewno wypełni swoją misję.
Adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]