Jeździsz z ekspozycją na targi? Kup pawilon handlowy

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, używa się ich np. do handlu na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, winien być właściwie dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy różne typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Charakteryzują je względnie szybki montaż, aczkolwiek ich mobilność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich zdecydowanie droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kiosków bądź kas biletowych.

Pawilon namiot – kiedy warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje cechuje spora wytrzymałość, która jest wynikiem zastosowania do ich produkcji wysokiej klasy materiałów. Zarówno rury, z których wyprodukowane są szkielety, jak i powłoki, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz niekorzystne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą należycie konserwowane, posłużą kilkanaście lat – również przy intensywnej eksploatacji.